Proiektuan, eragile pribatuekin (saltokiak eta Elkartea) kolaborazioa kaleko saltokien dinamizazioa bultazatzean datza, eta baita, SmartKalea proiektuaren emaitzak auzoko gainerako establezimendu komertzialetara hedatzen. Proiektuan parte hartzen duten saltokiak eta negozioak lanean ari dira merkataritza lehiakorragoa lortzeko, bai ikuspegi sozialetik, bai ekonomikotik. Proiektu honen helburua da establezimendu adimendunak sustatzea, erosketak, marketina, salmentak eta zerbitzua aztertzeko, IKTen aprobetxamenduaren ikuspegitik. Horrela, kalea merkataritza-gune berezi eta bereizi gisa proiektatzea lortzen dute, merkataritza-marketinari lotuta.
Smart kudeaketaren aldeko apustua honela egituratzen da:
Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren esparruan gauzatutako proiektua, eta Europar Batasunak-Next Generation EU, Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak eta Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak finantzatua.
© 2024 Fomento de San Sebastián.